Nieuw bestuur van Boomse afdeling

Op 7 april 2022

De lokale interne verkiezingen zijn voorbij en we hebben een nieuwe structuur voor de aanloop naar de volgende verkiezingen voor 2024.
De volgende drie jaar zullen heel belangrijk zijn voor N-VA Afdeling Boom evenals andere lokale afdelingen in Vlaanderen.
Johan Van Limbergen neemt het voorzitterschap op zich geflankeerd door Kim Van Kerckhoven als ondervoorzitter. Yani Brems is onze kersverse secretaris en Lieve Van Dyck de penningmeester. Martha Somers neemt de verantwoordelijkheid voor de ledenwerving alsook de seniorenwerking voor zich. Tibo Roekaerts start een jongerenwerking op en kunnen we alleen maar toejuichen.
Karel De Schepper en Jo Pandelaers gaan in tandem de organisatieraad en feestelijkheden leiden. Marcelis Dimitri blijft de communicatieverantwoordelijke/webmaster voor de Boomse afdeling.
Wij hebben er allemaal zin in en gaan ons voor de volle 100% inzetten en we willen jullie alvast bedanken voor het vertrouwen de voorbije jaren en de volgende jaren.
#nvaboom #nva #vlaanderen #dankbaar