In memoriam Jules De Ranter

Op 1 juli 2019

Op zondag 30 Juni 2019 is Jules De Ranter onverwacht overleden aan een hartfalen in het UZA te Edegem.

Met hem verloor de N-VA-familie een talentrijke en ervaren medewerker, een vriendelijke en behulpzame collega én een geëngageerde partijgenoot.

Jules was stichtend lid, lid van het directiecomité en gewezen directeur van de Kunstacademie Niel K.A.N.

Jules De Ranter was afkomstig uit Boom  en was docent kunstinitiatie en beeldend kunstenaar.

Hij studeerde aan het K.A.S.K. in Gent, met onder meer Jan Hoet als docent en mentor.

Ook vele jaren actief als een gewaardeerd bestuurslid bij  CC De Steiger te Boom.

Medeoprichter van de N-VA afdeling te Boom en is ook kandidaat geweest op de kieslijst voor de gemeenteraadsverkiezingen in het jaar 2012. Zijn programma punten waren  toen om op te komen voor de burger en nieuw leven in te blazen in het culturele leven te Boom (theater, muziek, beeldende kunst, entertainment..)

De ganse N-VA  ploeg is diep bedroefd om dit plotse afscheid van een gewaardeerde medewerker, behulpzame collega en warme vriend.

De partij leeft mee met zijn echtgenote Rosita, de kinderen en kleinkinderen,
familie en vrienden.

U kan Jules een laatste groet brengen in het uitvaartcentrum, kerkstraat 20 te Rumst t.e.m donderdag tussen 14uur en 19 uur na telefonische afspraak op het nr 03/ 888 20 33