Eyes For Belgium actie N-VA Boom

Op 29 november 2022

Beste N-VA lid,
Beste sympathisant,
De Warmste Week, de solidariteitsactie van de VRT, die jaarlijks wordt georganiseerd in de week voor kerst, staat dit jaar geheel in het teken van kansarmoede. Overal in heel het land worden diverse initiatieven en acties georganiseerd. Ook voor N-VA Boom is kansarmoede een belangrijk thema. We willen dan ook graag ons steentje bijdragen en rekenen daarbij op uw hulp. De organisatie die wij dit jaar gaan ondersteunen is ‘Eyes For Belgium’.
EYES FOR BELGIUM: OMDAT IEDEREEN EEN GOEDE BRIL VERDIENT
Ook mensen die het financieel alles behalve breed hebben, verdienen een mooie bril. Daarom startte Koen Van Pottelbergh, orthoptist-optometrist, een tijdje geleden met ‘Eyes For Belgium’. Als sociaal-economisch ondernemer wil Koen met deze collectie mensen in kansarmoede de kans geven om een degelijke en stijlvolle bril te kopen aan een zeer scherpe prijs. En dit dankzij de samenwerking met alle Belgische mutualiteiten.
Om het sociale project van Koen, ‘Eyes For Belgium’, te steunen, organiseert N-VA Boom een truffelverkoop. U kan bij ons, voor uw eindejaarsfeesten, ballotins van 250 gram schilfertruffels kopen in witte chocolade, melkchocolade of pure chocolade en dit voor 6 euro per ballotin. Gelieve jullie bestellingen door te geven ten laatste 6 december aan Lieve Van Dyck (van.dyck.lieve [at] gmail.com)
Alvast bedankt! J
Met Vlaamse groet,