Kim Van Kerckhoven

Op 13 februari 2023

Week 2 van de voorstelrondes.
Vandaag stellen we Kim Van Kerckhoven voor...

Kim Van Kerckhoven werd op 10 november 1977 in Reet geboren. Hij is vader van twee dochters en een zoon en werkzaam als ploegbaas van de productie bij een chemisch bedrijf in Antwerpen.

Kim woont met zijn gezin al vele jaren in het centrum van de gemeente en is dan ook geen onbekende in Boom. Al geruime tijd is Kim een vaste waarde bij de Boomse afdeling van de N-VA. Hier vervult hij de functies van ondervoorzitter en ledenverantwoordelijke. Samen met de voorzitter, de secretaris en de penningmeester, behoort hij tot het dagelijkse bestuur van onze afdeling.

Bij de gemeenteraadsverkiezingen van oktober 2018 werd Kim verkozen en geïnstalleerd als voorzitter van de Ocmw- en Gemeenteraad, een mandaat dat hij met passie en nauwgezetheid vervult. Hij zit de commissie Grondgebiedzaken en Mobiliteit voor en zetelt in de commissie Ruimtelijke Ordening.

Een bruisend, veilig en leefbaar (handels)centrum zijn een prioriteit voor deze veertiger, want hij weet dat dit automatisch afstraalt op de rest van Boom.