Johan Van Limbergen is opnieuw voorzitter van N-VA Boom

Op 11 maart 2016, over deze onderwerpen: Bestuur en Organisatie, Lokaal beleid
Bestuur 2016-2019

Johan Van Limbergen (51 jaar) is opnieuw verkozen als voorzitter van N-VA Boom.
Hij werd met grote meerderheid herverkozen tijdens de algemene ledenvergadering.
Johan stond reeds 3 jaar aan het roer van de afdeling.

Jimmy Sel werd verkozen als ondervoorzitter.

Voorzitter Johan Van Limbergen: "Het werk was niet af. We zitten pas halverwege de legislatuur en het is steeds mijn bedoeling geweest om met het bestuur onze partij klaar te stomen voor de gemeenteraadsverkiezingen van 2018. Het is tevens prettig om ons team zo te zien verjongen. Er zit heel wat politiek talent aan te komen en dat doet deugd."

Kersvers ondervoorzitter Jimmy Sel: "Ik kijk uit naar de samenwerking met Johan en wil onze partij verder helpen uitbouwen en verankeren".

Buiten een aantal uittredende bestuursleden (Erwin De Voecht, Dirk Clement, Jeroen Petit, Luc Schoiers, Mike Sanchez en Vincent Vandermeeren) werden er maar liefst 5 nieuwe enthousiastelingen (Jo Pandelaers, Kim Van Kerckhoven, Nathalie Van De Wouwer, Nico Horvath en Tibo Roekaerts) verwelkomd.

Samen met de huidige burgemeester Jeroen Baert, schepenen Linda Lauwers, Ils Blommaerts, Francisco Sanchez, Inge De Ridder, fractieleider Mark van Heel, gemeenteraadsleden An De Smedt, Britt Willems, Jonathan Van Limbergen, Juan Roca, Lieve Van Dyck en OCMW-raadsleden Jan De Hertogh, Louis Bosmans en Martha Somers vormen zij het bestuur voor de komende drie jaar.