Music For Life Boom

Op 12 december 2014

Vrijdag 12 december om 17u.: JENEVERKES FOR LIFE en LEVENDE KERSTSTAL.

Net als vorig jaar wil het College van Burgemeester en Schepenen zich actief inzetten voor Music For Life in onze gemeente. Geen pannenkoeken dit jaar, maar 'Jeneverkes for Life'. Vrijdag 12 december om 17u wordt de Kerststal geopend aan de Dekenij (Hoogstraat). Dit keer zal dat een levende kerststal worden met deelname van de leden van het College van Burgemeester en Schepenen.

Er wordt een mini-kerstmarkt voorzien waar ruimschoots gelegenheid zal zijn om een hapje (o.a. soep) en een tapje te nuttigen en met randanimatie en standjes voorzien door ondermeer de gidsen en Toerisme Rupelstreek

Speciale aandacht ook voor twee muzikale optredens die door de Gemeentelijke Academie voor Muziek en Woord worden georganiseerd tussen 17u en 18u.

Alle opbrengsten gaan naar Music For Life.

Verenigingen kunnen zich nog altijd aansluiten bij het initiatief en nemen hiervoor contact op met Kevin Verheyden, tel. 03/880.19.13, kevin.verheyden [at] boom.be